7 Motive pentru care cursurile unu-la-unu aduc beneficii cursanților. |Accesis.ro

Pentru unii participanti la cursurile de limba straina, un cadru tradițional de învățare în grupă nu se potrivește cu programul și necesitățile de lucru. Uneori, daca cursantul este din top management, cursurile unu la unu sunt singura optiune datorita necesitatilor de program sau dorintei de a pastra un mediu confidential de studiu. În aceste cazuri, cursurile online și/sau predarea individuală sunt mai potrivite pentru cursantii respectivi.

Cu ajutorul interacțiunilor unu-la-unu dintre profesor și participant, in cadrul trainingului online, cursantii sunt capabili să învețe mai repede, să stăpânească mai mult material, să își amintească mai usor ce au invatat și să astepte cu placere intalnirea cu profesorul. Mediul de învățare unu-la-unu permite studenților să preia controlul asupra studiilor lor, să aibă încrederea că își pot comunica nevoile și că vor primi atenția personalizată care le va permite să avanseze rapid.

Iată 7 beneficii ale modelului de instruire unu-la-unu in cursurile online:

1. Cursanții nu ramân în urmă

Dacă participanții nu se prezintă la o sedinta, nici instructorul nu va veni. Astfel, el/ea nu va pierde niciodată ce a fost predat cum se întâmplă la grupe și nici nu se va teme să rămână în urmă. Punctele forte și punctele slabe ale participantilor sunt abordate în mod mai consistent și mai complet de catre profesor, fără concurență pentru timpul profesorului.

2. Cursanții se simt și sunt ascultați

Cu modelul unu-la-unu, instructorii ofera o interacțiune de înaltă calitate – se angajează să asculte cursantul și să răspundă activ. Deși trainerii ghidează curicula, conversațiile sunt aproape întotdeauna conduse de studenți, în care aceștia au controlul asupra întrebărilor pe care le pun și asupra feedback-ului pe care îl primesc de la trainerii lor.

3. In cursurile individuale participanții nu se tem să fie ei înșiși.

În cursurile individuale, cursanții învață să aibă încredere în profesorul lor, lângă care vor avea creat un spațiu complet sigur pentru a-și împărtăși ideile în mod deschis și eliberează de teama de eșec. În cursurile de grup unii participanți se tem să răspundă la întrebări, să facă greșeli sau să își asume riscuri.

4. Instructorii pot măsura individual progresul și abilitățile participantului (ei)

Într-o relație unu-la-unu, profesorii pot cunoaște pe deplin persoana cu care lucrează și îi poate urmări progresul, măsurându-le succesul și ajutându-i când au dificultăți. Profesorii pot apoi să ajusteze sau să modifice complet planurile de lecție, termenele, proiectele de curs etc., astfel încât să servească pe deplin scopurile lingvistice ale cursantului. Trainerul va alinia întotdeauna conversațiile și temele cu ceea ce interesează și inspiră cursantii.

5. Oferă cursanților posibilitatea de a se impune și de a nu se baza pe alții.

În cadrul interacțiunilor individuale studenții nu se pot baza pe colegii lor sau pe ideile altora. Acest lucru sporește foarte mult responsabilitatea personală a studentului în ceea ce privește învățarea, forțându-l să ia în serios activitatea de la curs și să stăpânească pe deplin materialele de studiu.

6. Permite mai mult focus și aparitia unei stari de flow

Fără distragerea atenției și suprastimularea venită din partea unui grup, studenții sunt capabili să își concentreze toată atenția asupra instructorului și asupra materialului de învățat. Cursantii pot intra intr-o stare de flow atat in practica vorbita, cat si activitatile de asimilare a noțiunilor lingvistice.

7. Personalizarea conversațiilor și a temelor de curs conform nivelului si tipului de curs ales

Cu toate ca fiecare curs are o curicula specifica nivelului si tipului de curs – de exemplu un curs de engleza de business Business English on the Move va avea o curiculă diferita fata de un atelier de gramatica . Studenții își pot alege proiectele, modul de testare etc. pentru a se potrivi cu pasiunile și stilul lor unic de învățare.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *