Cum topești inimile a milioane de oameni – Reclama cu bunicul care învață engleza
|În decembrie 2016 mai mult de două milioane și jumătate de oameni din întreaga lume au vizionat o reclamă poloneză Allegro (un site de licitații online) care surprinde o bucată emoționantă din viața unei familii -încercarea unui bunic de a se reuni cu familia sa și a depăși bariera lingvistică între el și noii membri ai familiei.
În reclamă bunicul comandă un kit de învățare a limbii engleze „Engleza pentru începători”. Pornește călătoria de învățare prin a lipi peste tot prin casă post-it-uri cu denumiri ale obiectelor în limba engleză: În bucătărie, în baie, în camera de studiu și chiar pe boticul cățelului care pare că știe ce se întâmplă.
Apoi, extrem de preocupat să pronunțe frazele corecte, el practică cu voce tare în autobuz prezentându-se și repetând cuvintele: “Te iubesc” și “ești perfectă” spre mirarea călătorilor. Dar bunicul nu este preocupat decât de ceea ce dorește să obțină: depășirea barierei lingvistice.
Apoi îl vedem cum călătorește spre o destinație necunoscută pentru care s-a pregătit, și curând îl vedem cum ajunge la destinație și cum este întâmpinat de un tânăr – copilul său. Tot acum înțelegem că bunicul a depus toate aceste eforturi pentru a putea vorbi cu mica sa nepoțică englezoaică și familia băiatului său care a plecat în Anglia unde vedem că și-a întemeiat o nouă familie.
322 de resurse pentru a învăța engleza în timp record: English Mastery
La intrare, nepoțica sa apare timidă de după un colț iar bunicul i se prezintă “Bună, eu sunt bunicul tău” fiind parcă și mai emoționat decât micuța.
Această reclamă a impresionat oameni din întreaga lume devenind în scurt timp o reclamă virală cu peste 14 milioane de vizualizări. Asta pentru că în ultimii ani milioane de polonezi, s-au desprins de patria-mamă și au decis să părăsească țara în căutarea unei noi vieți în Marea Britanie.
Iată mai jos filmul Allegro: